ÚVODNABÍDKAOBJEDNATPODMÍNKYZAHRANIČNÍ PLATBYKONTAKT

Obchodní podmínky

1. OBJEDNÁVKY

Objednávky přijímáme:

  • prostřednictvím našich webových stránek
  • telefonicky na tel. č. 736 789 558
  • osobně v naší prodejně
  • písemně

Objednávku, prosím, proveďte nejméně 24 hodin před hodinou doručení.

Pokud si však přejete květinu doručit ještě dnes, kontaktujte nás raději telefonicky a operativně se domluvíme. Většinou není problém, aby byla květina již během pár hodin na místě určení.

K objednávce potřebujeme znát následující údaje:

  • objednávající (plátce) – Vaše jméno, adresu, telefon, e-mail
  • způsob platby
  • údaje o příjemci (celé jméno, tel. kontakt, adresa, datum a čas doručení, příp. vzkaz)
  • druh zboží

Garantujeme, že veškeré Vámi uvedené informace nebudou dále šířeny ani nijak zneužity.

Informace o možnostech realizace konkrétního požadavku, ceně apod. lze provést také předběžnou a nezávaznou telefonickou poptávkou na tel. 736 789 558.

Přijetí objednávky přes internet vždy potvrdíme na Vámi uvedený e-mail a bude této objednávce přiděleno identifikační číslo, které je variabilním symbolem při platbě bankovním převodem.

Objednávka je závazná a považuje se za dokončenou úhradou ceny zboží a dopravy. Smlouva je splněna dodáním zboží příjemci.

2. PLATBY

Uvedené ceny našich produktů a služeb jsou konečné. Objednávky je možno uhradit:

  • složenkou na naši adresu
  • bankovním převodem na naše účty :
    • FIO banka č. 2300524630/2010
    • mBank č. 2200813013/6210
  • v hotovosti v naší prodejně
  • v hotovosti na místě doručení – stálí zákazníci
  • fakturou – stálí zákazníci

3. DORUČENÍ

Květiny doručujeme vlastní dopravou od 8.00 – 20.00h při objednávce nad 300,- Kč.

Ostrava – Jih zdarma
Ostrava – Poruba,Ostrava-Centrum,Ostrava-Vítkovice 50,- Kč
ostatní části Ostravy 100,- Kč
v okolí Ostravy cca do 25 km 200,- Kč
při objednávce nad 700,- Kč na území města Ostravy zdarma

4. TERMÍN DODÁNÍ

Termín dodání se řídí objednávkou objednatele. Zboží se expeduje nejdříve 3 hodiny po zaplacení. Nepřebíráme zodpovědnost za:

  • zdržení nebo nedoručení objednávek způsobené zadáním nesprávných údajů potřebných k vyřízení objednávky (špatný čas, adresa atd.).
  • za zdržení nebo nedoručení objednávek způsobené přírodními katastrofami a jinými vlivy, které nemůžeme nijak ovlivnit.

5. PŘEVZETÍ

Příjemce potvrdí převzetí zboží podpisem, čímž souhlasí se vzhledem, množstvím a kvalitu produktu. Nebude-li možno květinu doručit z důvodu nezastižení příjemce, další postup je následující:

  1. kytici převezme např. kolegyně, příbuzný apod.
  2. budeme příjemce kontaktovat na Vámi zadané telefonní číslo a pokusíme se doručit zboží během následujících 24 hodin příjemci, lze se také domluvit na náhradním čase, příp. místě doručení.
  3. nedojde-li k převzetí zásilky příjemcem, považuje se zásilka za doručenou.

6. REKLAMACE

Reklamovat kvalitu nebo množství zboží lze vzhledem k sortimentu s rychlou zkázou pouze při převzetí zásilky. V případě oprávněné reklamace má příjemce právo na výměnu zboží nebo zrušení smlouvy. Uskutečněním objednávky souhlasí objednatel s výše uvedenými podmínkami. Všechny dotazy a přání rádi zodpovíme na tel. č. 736 789 558.

7. ZVLÁŠTNÍ PŘÍPADY

Může se stát, že nebudeme mít k dispozici některý druh květiny, který je součástí kytice v naší nabídce, což se týká především sezónních druhů. Vyhrazujeme si právo provést náhradu květinou podobného vzhledu a množství, přinejmenším stejné kvality tak, aby nebyl narušen celkový vzhled kytice.

STORNO své objednávky můžete provést telefonicky maximálně 48 hodin před požadovanou hodinou doručení.

8. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

Objednatel uskutečněním objednávky souhlasí s výše uvedenými podmínkami.

Vyhledat

 
Něco vyjímečného
Napište nám svou představu, jak má kytice vypadat, my ji oceníme a zašleme nabídku na Váš email:

Váš email:
Květina měsíce